Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml

Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml

€ 55.00

Meer informatie >>

Naam: Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml
Prijs: € 55.00
Tags: Verzorgingsproducten, Lichaamsverzorging, Huidverzorging – Specifiek, Littekens, Alhydran

Medische gel-crème voor de behandeling van de beschadigde huid direct na wondsluiting.Voor de nazorg van brandwonden, huidtransplantaties en chronische wonden.Vermindert de irritatie.Voor de behandeling van littekens en van beschadigde huid na Echter, hoewel het niveau van flagrante oriëntalist stereotypen is gedaald, zijn er nog tal van voorbeelden waarin de waarnemingen van Aziatische cultuur en Aziatische Amerikanen als exotisch, mysterieus, en enigszins gevaarlijk worden gebruikt in de reclame-industrie. Bijvoorbeeld, aan de rechterkant is een relatief recente reclame voor de Motorola RAZR mobiele telefoon, dat verscheen in het reguliere u Littekens. Helaas is het oriëntalist afbeeldingen zijn duidelijk, vooral zoals toegepast op Aziatische vrouwen in duidelijk sexualized termen. Met name de advertentie maakt gebruik van een vrouw van Aziatische afkomst, gekleed in een outfit die een ninja zoals beeld suggereert en het vinden van een subtiel dreigende houding waarin, in plaats van een zwaard, hanteert ze een scherper dan ooit RAZR mobiele telefoon in haar rechterhand, wat impliceert dat de gebruiker ervan een gevaarlijk wapen in de figuurlijke zin kan worden Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml. Verder, gewelfde figuur van de vrouw, Cleopatra als oog make-up, huid strak outfit, en lange wapperende haren bouwt weer op de oriëntalist beeld van Aziatische vrouw als verleidelijke en seksueel verleidelijke.

Het resultaat van deze historische en lopende oriëntalist beelden van Aziatische Amerikanen is dat ze worden gezien alleen binnen een eng beperkt doos van populaire beelden en raciaal getinte karikaturen, in plaats van als normale burgers of zelfs als amerikanen Huidverzorging – Specifiek. In meer recente jaren, portretten van Aziatische Amerikanen in het reguliere advertenties en commercials over het algemeen minder gevoelig voor dergelijke oriëntalist beelden geweest. Toch, zelfs als meer adverteerders op te nemen meer Aziatische Amerikanen in hun marketing campagnes, is er nog het gevaar van het bevorderen van stereotypen. Zoals het hierboven besproken Motorola RAZR advertentie is een voorbeeld van Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml. Het stereotiepe portrettering versterkt een marketing concept bekend als de match up theorie, die stelt dat de consument meer positief reageren op geadverteerde producten door een acteur of woordvoerder die het product past. Net als consumenten verwachten cosmetica worden verkocht door een supermodel of atletische apparatuur door een professionele atleet, in de hoofden van de u. Openbare, zijn Aziatische Amerikanen sterk geassocieerd met technische know how Alhydran. Staples adverteert is het computer reparatie service met beelden van laptops vliegen als meeuwen in een van het winkels. Wanneer een van de laptops stort neer, de Fix it-technicus die komt om het te redden is een Aziatische Amerikaanse.

Cvs's tv-advertenties zijn voorzien van een lab gecoat apotheker van Aziatische afkomst doseren advies over medicatie om een verbijsterd Kaukasische dame. Een moeder en haar tienerzoon winkelen bij Best Buy leren dat de winkel biedt geek squad techneuten, die zijn verpakt en weergegeven als het leven grootte action figures op de planken van de winkel. Een van de tech jongens is een Aziatische Amerikaanse. IBM's commercials zijn voorzien van intelligente IT-consultants, waaronder een jonge Aziatische Amerikaanse vrouw die praat van de inspanningen van het bedrijf om een slimmere planeet te creëren. Het artikel gaat verder op te merken dat de recente reclame (zoals deze van nietjes) dat Aziatische kenmerken Amerikaanse acteurs kan een tweesnijdend zwaard zijn Huidverzorging – Specifiek. Dat is aan de ene kant, het is bemoedigend om meer Aziatische Amerikaanse gezichten te zien in de mainstream media en in de posities van gezag of kennis, in plaats van in de vorm van schaamteloos vernederend en beledigend rollen dat Aziatische Amerikaanse gewend zijn over zichzelf. Met andere woorden, om de markt aan Aziatische Amerikanen, adverteerders en hun zakelijke klanten moeten niet vergeten dat de geschiedenis, cultuur en sociaal-economische kenmerken van de Aziatische Amerikaanse bevolking is complex, driedimensionaal, en ingewikkelde. Net als alle andere raciale, etnische, culturele of religieuze groepen, de Aziatische Amerikaanse ervaring kan niet herleid worden tot een beperkte set van media en populaire cultuur beelden, ongeacht hoe schijnbaar positieve dergelijke beeldvorming kan lijken te zijn Alhydran Wondnabehandelingsgel 100ml – Vergelijkbaar model minderheid percepties van Aziatische Amerikanen, moeten we erkennen beide dat de successen alsook de voortdurende uitdagingen en meerdere niveaus van diversiteit binnen de Aziatische Amerikaanse gemeenschap. Op weg naar dit doel, kan de Aziatische Amerikanen ook een directe impact hebben op positieve verandering faciliteren. Enige tijd geleden, ik had met een student, waarin zij vermeld dat, als een reclame belangrijk, ze heeft ook een sterke betrokkenheid bij haar ervaringen en opleidingen gebruiken om te werken in de richting van een grotere raciale gelijkheid en rechtvaardigheid voor Aziatische Amerikanen en mensen van kleur. Maar ze ook bedenkingen over het invoeren van de reclame-industrie met het is de geschiedenis van het afbeelden van mensen van kleur in zeer smalle en zelfs stereotiepe manieren. Een van de dingen die ik vertelde haar was dat als studenten als haar zelf te kiezen uit deze soorten industrieën, alles zal gewoon eeuwige status quo te zijn en geen positieve verandering ooit zou gebeuren.