Borlind Oogschaduw Brown Delight 56

Borlind Oogschaduw Brown Delight 56

€ 13.50

Meer informatie >>

Naam: Borlind Oogschaduw Brown Delight 56
Prijs: € 13.50
Tags: Parfum en Cosmetica, Make-up, Ogen, Oogschaduw, Borlind

De Oogschaduw van Annemarie Borlind is een microfijn, fluweelzacht poeder dat de ogen een mooie uitdrukking en intensiteit geeft. Deze oogschaduw komt in vele mooie, frisse en natuurlijke kleuren. Met de natuurlijke make-up van Annemarie Borlind ben je promotie Oz's van deze en andere onbewezen of weerlegd alternatieve behandelingen is onverantwoord en grenst aan kwakzalverij. Toch, mensen marcheren in apotheken of hun physiciansOffices elke dag te vragen voor dr. Oz's satelliet patiënten besteden enorme hoeveelheden geld op producten die hij aanbeveelt, een fenomeen dat is wel de oz effect Parfum en Cosmetica. Na bevorderd hij neti potten, bijvoorbeeld tijdschrift Forbes meldde sales en online zoekt naar de nasaal irrigatie systeem steeg met 12.000 procent en 42.000 procent respectievelijk. Wie kan zijn kijkers kwalijk nemen? Oz kan de meest worden credentialed van celebrity gezondheidspromotors. Hij is hoogleraar en vice-voorzitter van de operatie aan de Columbia University College van Artsen en chirurgen. Hij behaalde zijn diploma aan Ivy League universiteiten, namelijk Harvard en de Universiteit van Pennsylvania. Hij wordt won een hoop medische prijzen (Naast zijn Emmy's) en co-auteur van honderden wetenschappelijke artikelen Borlind Oogschaduw Brown Delight 56. Hij is duidelijk een slimme jongen met kwalificaties, status en ervaring. Het is redelijk om aan te nemen dat hij is goed thuis in de wetenschappelijke methode en de principes van evidence based medicine.

Omdat hij is een arts, die een zekere autoriteit en geloofwaardigheid naar zijn mening geeft, zei Steven novelle, een klinisch neuroloog en assistent-professor aan de Yale University School of Medicine, die oz heeft genomen aan taak voor zijn wetenschap Borlind. Maar het leent geloofwaardigheid aan alles wat hij zegt. En de laatste tijd, veel van wat oz heeft gezegd is ronduit verkeerd. Om de ontzagwekkende beweringen over de flab vechter Garcinia cambogia ondersteunen, de dokter gemaakt op zijn tv-show een sfeer van toegankelijke wetenschappelijke zekerheid. Hij bracht onderzoekers en artsen in witte jassen die besproken wat ze zei was overtuigend bewijs voor het gewichtsverlies wondermiddel Borlind Oogschaduw Brown Delight 56. Er was een inspirerende getuigenis van een lid van het publiek. Plastic modellen zelfs aangetoond hoe garcinia kon eetlust te onderdrukken en te stoppen vet van wordt gemaakt. De show had dezelfde eenvoudige manier als oprah bespreken Tolstoy met haar boek club. Gedurende de aflevering, oz onderhouden zijn handelsmerk jongensachtige verwondering en opwinding als hij leverde een boodschap velen van ons lang om horen: Een pil kan ons helpen vet, zonder de uitgaven elk moment van de uitoefening en dieet en emotioneel eten zelfs bestrijden branden Borlind. Oz doorspekt zijn opwinding met enige voorzichtigheid: alstublieft, luister goed, zei hij met een schouderophalen en zijn handen defensief verhoogd in de lucht, denk ik niet de spullen te verkopen. Ik ben niet van plan om alle merken te noemen voor u, ofwel.

Oz heeft erkend in de lucht, dat zodra hij noemt een product, fabrikanten schreeuwen om op te staan websites die beweren dat hun merk was door hem onderschreven. Ze legde zijn gezicht op pil flessen en plakkaten in reformwinkels. Ze verwijzen naar de website en columns's zijn show. Zijn pr man, Tim Sullivan, vertelde ons dat bij elk product oz praat over, de volgende ochtend Ik word wakker tot 50 google waarschuwingen van bedrijven sayingOz raadt frambozen ketonen. Hij zegt juridische team oz's vervolgt deze ongeoorloofde aantekeningen agressief. Toch oz lijkt een voorliefde voor het venten producten Oogschaduw. Miljoenen volg zijn advies via de tv en radio hebben, evenals zijn boeken, columns en tijdschriftartikelen. En voorbeelden van zijn pseudo-wetenschap in overvloed. Neem een breaking news segment over groene koffieboon supplementen die vet snel voor iedereen die wil om gewicht te verliezen kan branden. Oz haalde een nieuwe studie dat liet mensen verloren £ 17 in 22 weken door te doen helemaal niets, maar het nemen van dit wonder pil. Een nadere blik op de koffieboon onderzoek bleek dat het was een kleine trial van slechts 16 mensen, met een overweldigende methodologische beperkingen. Het werd ondersteund door de Texas gevestigde bedrijf toegepast voedingswetenschappen inc. Een fabrikant van groene koffieboon producten Borlind Oogschaduw Brown Delight 56 – Oz niet het potentieel belangenconflict te noemen, maar hij zei wel dat hij was sceptisch.

Om zijn geest te verlichten, dirigeerde hij zijn eigen experiment: Het hield in dat de pillen om twee leden van het publiek voor vijf dagen en te zien wat er zou gebeuren. Zoals te verwachten, zowel vrouwen rapporteerden minder honger, energieker en elke verliezen van twee en £ 6. Er zijn vele redenen waarom deze gemaakt voor tv studie zou niet worden gepubliceerd in een gerenommeerd medisch tijdschrift of aan de goedkeuring van de peers oz's: De steekproefgrootte was minuscuul. De vrouwen werden niet gevolgd lang genoeg om te weten of de effecten van het supplement echt waren. Ze werden niet willekeurig gekozen of niet op de hoogte van wat ze nemen. Ze wisten ook dat ze waren gaan te hebben om hun gewicht te kondigen in het openbaar aan miljoenen kijkers. Die druk, in combinatie met een sterk placebo-effect, was de meest waarschijnlijke oorzaak van hun vorm veranderen, als men kan bellen het dat helemaal.