HG Vlekpreventie

HG Vlekpreventie

€ 25.00

Meer informatie >>

Naam: HG Vlekpreventie
Prijs: € 25.00
Tags: Huishoudelijke en Dieren Artikelen, Schoonmaak: Specifiek, Natuursteen, Impregneermiddel, HG

HG vlekpreventie is geschikt voor zowel poreuze als niet-poreuze keramische tegels en natuursteenvloeren en beschermt onzichtbaar tegen vlekken en het indringen en aanhechten van vervuiling, waardoor simpelweg dweilen voldoende is voor een stralende Daarnaast is het succes hangt in zekere mate af van aanhoudende sterkte in de high-end luxe markt, ondanks de verzwakking van de Chinese economie algehele. En sommige waarnemers vraag of een hybride product als osiao zal een beroep op chinese vrouwen. Volgens een Amsterdam Times artikel, zullen osiao gebruiken engels labels, maar het is formules zullen dergelijke ingrediënten zoals ginseng, aziatische waternavel en Ganoderma bevatten Natuursteen. Als onderdeel van de Estee Lauder familie, osiao kan en moet de hoge merkwaarde van Estee Lauder hefboomeffect op de Chinese markt, althans in de beginfase, zegt marketing professor qiaowei shen. Brand naam is nog steeds een zeer belangrijk element bij het Chinese consumenten kiezen hun huidverzorgingsproducten. De ware kwaliteit van het product is uiteindelijk de sleutel. Het concept van het gebruik van Chinese kruiden als ingrediënten in huidverzorgingsproducten is niet nieuw, shen voegt. Een merk dat beweert zich specifiek richten op de Chinese of Aziatische huidtypes niet per se te winnen markt aandeel HG Vlekpreventie. Veel merken afkomstig uit Korea en Japan, die zijn ontworpen voor de Aziatische huid door de natuur, al producten met ginseng of andere Chinese planten als ingrediënten hebben.

Maar op het einde, of de consument gaan om hun aankoop te herhalen en te verspreiden positieve mond van mond hangt af van de vraag of de kwaliteit van het product voldoet aan hun verwachtingen Schoonmaak: Specifiek. Estee Lauder, opgericht in 1946, kent een sterke groei in China. Het bedrijf meldde een stijging in het fiscale vierde kwartaal de winst van 25% en een 9. Volgens een artikel in de Amsterdam Times. Fiscale 2012 is het eerste jaar dat de omzet in de regio Azië-Pacific overschreden EUR 200000. Het bedrijf verkoopt zijn producten in meer dan 150 landen en gebieden vooral door beperkte distributie in, bijvoorbeeld, een hoge end warenhuizen en parfumerieën en gespecialiseerde winkels. China, met een omzet van EUR 500 miljoen en is het op twee na grootste markt, achter de u HG Vlekpreventie. Wharton marketing professor Barbara Kahn geeft Estee Lauder hoge cijfers om te begrijpen hoe belangrijk huidverzorging is om de Chinese consument. Een van de belangrijkste verschillen tussen China en Azië, in het algemeen en de u. Is het belang van huidverzorgingsproducten. Als je kijkt naar een typische drogisterij, zelfs een Sephora in Azië versus een in de u HG. Kahn wijst er ook op dat de Chinese consumenten denken van de huid zorgproces als een multi-regime stap, en ze nemen het heel serieus. Ze zijn over het algemeen meer geavanceerde in deze categorie dan de typische Amerikaanse consument.

Gezien het belang van de huidverzorging categorie en de hoeveelheid geld die consumenten bereid zijn te besteden, deze strategie van het ontwikkelen van een nieuw lokaal merk maakt veel zin. Het feit dat Estee Lauder begrijpt de Chinese markt, de huidverzorging behoeften van de markt, premium positionering en branding, en hoe de distributie te krijgen suggereert het nieuwe merk zal een winnaar zijn, Reibstein voegt. Wharton operaties en informatie professor marshall visser die in China was onlangs een wereldwijde supply chain management cursus leert breekt het scenario in twee vragen: Zal een hoog geprijsd product verkopen in China, en hoeveel moet het bedrijf het product aan de Chinese smaak aan te passen? Dit heeft China een belangrijk doelwit gemaakt voor luxe merken Huishoudelijke en Dieren Artikelen. Producten invoeren van China hebben zich aangepast aan verschillende mate, visser voegt. Blijkbaar mensen die nike kopen koop het voor een deel omdat het een westers merk, en het aanpassen van het te veel zou vernietigen, dat waarde. Ik denk dat Estee Lauder is meer als nike dan kfc. Tijdens een diner op de laatste dag van hun opleiding, visser besprak deze tweede vraag met het hoofd van Starbucks in China. Zijn opmerking was dat ze er eindelijk achter dat consumenten in China die starbucks kopen op zoek zijn naar een westerse ervaring, maar wel een die is afgestemd op hun smaakpapillen.

Hij herinnert zich een presentatie op Wharton eerder dit jaar waarin hij leerde twee dingen: ten eerste, dat de Chinese consumenten zoals licht geparfumeerde producten en denk dat veel westerse producten zijn te sterk en overweldigend HG Vlekpreventie – Ook merkte hij op, lichte huidskleur wordt beschouwd als een teken van schoonheid. Osiao lijkt een zeer exclusieve high-end niche merk wordt gelanceerd op een top hong kong warenhuis zijn dat gelijkwaardig is aan Saks of Neiman Marcus in de u. De lijn kan een hogere prijs commando en zal waarschijnlijk vrij klein volumes hebben voor de nabije toekomst. Dit kan een goede manier om de markt te testen en tweaken het product. schoonheidsproducten en naast de kleding van de huid zijn moeilijk te verkopen en te duur op de markt, met name in China, keh voegt. Dus een nieuw merk zal een hoog risico, hoog rendement. Het zal interessant zijn om te zien hoe dit uitpakt zijn. Gezien het is de prijsstelling en de positionering, het is gericht op een andere consument segment van de gemiddelde consument van Estee Lauder en Clinique, het is twee bekendste merken in china.