Treets Slaapmasker Bamboo Eco

Treets Slaapmasker Bamboo Eco

€ 13.50

Meer informatie >>

Naam: Treets Slaapmasker Bamboo Eco
Prijs: € 13.50
Tags: Verzorgingsproducten, Oog en Oor, Oog, Oogmaskers en Oogtissues, Treets

Treets Slaapmasker Bamboo Eco is een verduisterend oogmasker voor totale ontspanning. Totale verduistering in elke houding door de verstelbare hoofdband. Ideaal bij lange reizen; helpt zo uw bioritme in balans te houden. 100% Bamboo / 100% Ecologic. Treets Het is niet ongewoon om een zwarte vrouw koopt twee verschillende stichtingen om elkaar te mengen, zodat ze haar perfecte tint kan vinden hoor. Het is niet ongewoon om het gemopper van het ontbreken van een naakt lipsticks voor vrouwen horen van kleur. Het is niet ongebruikelijk te vinden vrouwen van kleur bereiken om op een andere voor meningen over de vraag of een huidverzorgingsproduct werkt of niet, omdat commercials en druk nooit duidelijk maken als de koopwaar voor hen bedoeld is of niet Oogmaskers en Oogtissues. Donkerder vrouwen hebben het geld en zijn bereid om het uit te geven, maar ze voelen dat ze worden genegeerd. Met een paar cosmetische bedrijven als mac, Lancome, covergirl, en Becca beter begrijpen van de economie achter te tikken in de minderheid markt, kunnen andere bedrijven niet het gevoel de noodzaak om hun productlijnen uitbreiden. Om de leegte achtergelaten door de grote cosmetica merken, verschillende bedrijven die tegemoet te komen aan de unieke behoeften van donkere vrouwen zijn vastgesteld door degenen die een deel van die demografische Treets Slaapmasker Bamboo Eco.

Fashion beurs, 's werelds grootste vullen zwarte eigendom cosmetica bedrijf, werd in 1973 opgericht door Eunice w. Johnson, na het observeren van die zwarte modellen van de dag werden mengen fundering tot de schaduw dat was goed voor hen. Supermodel, iman maken, creëerde haar gelijknamige schoonheid merk in 1994, na het doorbrengen van veel van haar carrière als model te mengen haar eigen tinten van make-up, omdat de ingehuurde make-up artiesten op modeshows wist niet wat te doen met haar teint Verzorgingsproducten. Zowel modebeurzen en iman cosmetica zijn uitgegroeid tot kritisch worden geprezen door vrouwen van kleur, maar ze hebben moeite om de hoogten van mega merken zoals Clinique en Nars bereiken. Fashion beurs kan alleen online en in warenhuizen als Macy's en Dillard's waar het is meestal de kleinste schoonheid teller in de winkel gevonden Treets Slaapmasker Bamboo Eco. Iman's aanbod, ook online verkocht, worden verbannen naar de drogist waar consumenten geen producten kunnen testen voordat ze een aankoop doen. In sommige drogisterijen, zal je make-up collecties en haarverzorging items verzorgd aan minderheden gescheiden van de rest van de producten. Soms zijn die secties zullen het etiket etnische boven hen. Ondanks het feit dat een gevestigd bedrijf in de Afro-Amerikaanse gemeenschap al meer dan veertig jaar is modebeurs gezien wordt klantenkring afneemt in de afgelopen tien jaar, omdat het niet aan te passen aan een nieuwe generatie van klanten die massaal naar merken die jong zijn en fris zoals mac of zijn gecategoriseerd als luxe zoals Estee Lauder Verzorgingsproducten. Waarom zouden vrouwen van kleur wenden tot andere bedrijven wanneer er bedrijven die zich specifiek richten op hen?

De beslissing van die welke producten krijgt is gebaseerd op de combinatie van wat corporaties geloven zal euro te genereren en wat zij denken dat de mensen willen zien. minderheden zien zichzelf niet als vaandeldragers van schoonheid, omdat in de hoofden van de machten die er zijn, zij zijn de andere. Zoals Edward Said zo welsprekend uitgelegd in het oriëntalisme. De andere is gedegradeerd naar die positie, omdat het als een collectief is verkeerd begrepen, mythes over zijn bestendigd, en er is een lange strijd om het verkennen geweest. Diep geworteld ideeën en misvattingen over wat de ander is dergelijke kunnen de beslissingen die we maken allemaal in ons leven, en de makers van make-up en huidverzorgingsproducten onbewust op de hoogte zijn niet immuun voor deze vooroordelen Treets. Door de onhandige stand van zaken tussen vrouwen van kleur en cosmetica bedrijven, is er een nieuwe oogst van ondernemers, zoals Jodie Patterson om ervoor te zorgen dat vrouwen van alle etnische groepen worden opgevangen. Patterson, een Afro-Amerikaanse vrouw, is de mede-oprichter van de oprah goedgekeurde e-commerce winkel, doobop. De zakenvrouw gecreëerd doobop naar een site die make-up, huidverzorging en haarverzorging producten pastoors voor een gevarieerde klantenkring zijn, omdat ze gelooft dat, schoonheid is niet etnische Treets Slaapmasker Bamboo Eco – Ze werd geïnspireerd om iets te doen aan een industrie die donkere vrouwen en getextureerde verwaarloost (Zie: Haar) vrouwen, omdat in haar huidverzorging winkel in Lower Manhattan, zou Patterson klanten die gevarieerd waren en gewinkeld op basis van behoefte te zien, niet etniciteit. Ze is van mening dat de toon doofheid van merken is omdat de industrie is samengesteld uit bedrijven. Bedrijven zijn geen mensen, en ze onder de valse veronderstelling dat als ze gewoon beyonce op de cover, ze denken dat we zullen kopen. Cosmetica bedrijven kunnen profiteren van dat als ze besluiten om te zien dat vrouwen van kleur zijn het kopen van producten veel te bedienen hen, maar ze zijn niet te kopen in het idee dat hun schoonheid moet worden beperkt. Walker, Eunice cofie is ook het maken van grote stappen in de cosmetische en farmaceutische industrie. Met haar ondernemersgeest en haar passie voor beauty producten te maken, is zij de president en chief cosmetisch chemicus van nuekie. Nuekie biedt innovatieve dermatologische producten voor vrouwen en mannen met de huid van kleur.